Twiter to narzędzie jednostronne. Dlatego tak bardzo podoba się politykom. A przy okazji pozwala im zachować przekonanie, że są w centrum świata - tłumaczy medioznawca prof. Wiesław Godzic.
Sławny pisarz!- zachwycały się kobiety. Franciszek Fenikowski miał sporo wielbicielek wśród czytelniczek, chętnie rozdawał autografy.
Podejmowanie w sztuce jakiegokolwiek tematu, który zahacza o religię, zawsze jest związane z ryzykiem - mówi kurator wystawy „Cud” Krzysztof Polkowski.
Rynek medycyny estetycznej rozrasta się, kliniki przyciągają zaś coraz więcej klientów zainteresowanych poprawą wyglądu. Rocznie wydają oni blisko miliard złotych.
O tym, jak minął 2016 rok na rynku biurowym i jak zapowiada się 2017, rozmawiamy z Sergiuszem Gniadeckim, prezesem zarządu Allcon Investment.
Są tak zdeterminowani, że niektórzy pracują po 14 godzin przez siedem dni w tygodniu. Przyjeżdżają lekarze, bankowcy, policjanci. Niedawno o legalny pobyt starał się nawet pop.
Technicy po ukończeniu klas górniczych będą mieli pewną pracę w zakładach spółki Tauron. To ma pomóc wypełnić dziurę pokoleniową wśród pracowników o wysokich kwalifikacjach.
Co będzie, jeśli Amerykanie przestaną kupować auta z silnikami z tyłu? - martwił się dyrektor firmy Porsche Ernst Fuhrmann. Z jego niepokojów zrodził się luksusowy model 928.
Polski taksówkarz najczęściej nazywa się Piotr i jeździ dziesięcioletnim srebrnym Fordem. Wozi pasażerów przede wszystkim na sobotnie imprezy, albo odwozi ich nocą do domu. Za kurs kasuje średnio 29 złotych.
Czy rowerzyści powinni być objęci obowiązkowym ubezpieczeniem OC, czy lepiej aby tak, jak to jest w tej chwili, było ono dobrowolne?
Damsko-męski dialog utrzymany w bardzo nostalgicznym nastroju
Wojciech Modest Amaro, znany restaurator, szef kuchni oraz twórca Atelier Amaro, pierwszej polskiej restauracji z gwiazdką Michelin, zaskoczył swoich fanów decyzją o odejściu z programu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”. Szef kuchni, uchodzący...
Z Teresą Lipowską, aktorką znaną m.in. z roli Barbary Mostowiak w „M jak miłość”, rozmawia Anna Morawska-Borowiec, dziennikarka telewizyjna i psycholog, pomysłodawczyni kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”.
Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.
Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.
© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.