Wybory do europarlamentu 2019. Kandydaci w wyborach do Parlamentu Europejskiego byli wyjątkowo aktywni w w social mediach

Czytaj dalej
Tomasz Chudzyński

Wybory do europarlamentu 2019. Kandydaci w wyborach do Parlamentu Europejskiego byli wyjątkowo aktywni w w social mediach

Tomasz Chudzyński

Golenie brody, rapowanie, relacje live, hashtagi i memy - kampania do Parlamentu Europejskiego po raz pierwszy była tak mocna w mediach społecznościowych.

Kilka debat, trochę plakatów i banerów - Pomorze nie zostało raczej zdominowane walką kandydatów o europejskie mandaty. W kampanii przed wyborami europejskimi trudno było dostrzec aktywność, jaką obserwowaliśmy choćby w czasie ostatnich wyborów samorządowych.

Nie brakowało klasycznych elementów kampanii, choćby spotów i reklam w mediach, banerów i plakatów na ulicach. Jednak największą aktywność kandydaci wykazywali, wydaje się, w mediach społecznościowych.

Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Chudzyński

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.