Skąd pochodzą pieniądze na sport? Ile wart jest rynek sponsoringu sportowego? [STATYSTYKI]
Średni udział środków wydawanych na sponsoring w budżecie marketingowym firmy wynosi 30 procent. Sponsorzy najczęściej stawiają na piłkę nożną i siatkówkę
Średni udział środków wydawanych na sponsoring w budżecie marketingowym firmy wynosi 30 procent. Sponsorzy najczęściej stawiają na piłkę nożną i siatkówkę
Ile wart jest rynek sponsoringu sportowego?
Według szacunkowych danych w 2016 roku rynek sponsoringu sportowego w Polsce osiągnął wartość prawie 832,5 miliona złotych.
* Ile w najbliższych latach wyniesie wartość rynku sponsoringu sportowego?
* Jakie branże najchętniej inwestują w sport?
* Jakie organizacje przodują w sprzedaży praw sponsoringowych?
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.
już od
2,46 ZŁ /dzień