Jarosław Popek

Rzecznik Grupy Energa: Jeśli przez kilka dni nie było prądu, można starać się o bonifikatę

Rzecznik Grupy Energa: Jeśli przez kilka dni nie było prądu, można starać się o bonifikatę Fot. fot. mat. prasowe
Jarosław Popek

Jeśli odbiorca jest pozbawiony prądu przez jakiś czas, może liczyć na odszkodowanie od Energi. - W prawie energetycznym nazywane jest to bonifikatą. Klient ma do niej prawo za każdą niedostarczoną jednostkę energii elektrycznej. Nie otrzymuje jednak bonifikaty automatycznie, a dopiero po wystąpieniu z wnioskiem - mówi Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa w rozmowie z Jarosławem Popkiem.

Po nawałnicy wiele osób było pozbawionych prądu. Jak długo trzeba było czekać w ekstremalnych przypadkach na ponowne podłączenie?
W kulminacyjnym momencie, czyli w nocy 12 sierpnia, bez prądu było 178,5 tys. odbiorców. Już w nocy rozpoczęto prace naprawcze, polegające na rekonfiguracji sieci i przełączeń.

Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Jarosław Popek

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.