Raport po nawałnicy na Pomorzu. Jest problem z ubezpieczeniami

Czytaj dalej
Fot. Piotr Hukało
Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

Raport po nawałnicy na Pomorzu. Jest problem z ubezpieczeniami

Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

- Nie dostaniecie Państwo odszkodowania, bo w naszym katalogu nie ma określenia „nawałnica” - usłyszeli poszkodowani z jednej z miejscowości w gminie Brusy od przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej.

Wielu poszkodowanych po sierpniowej nawałnicy skarżyło się na opieszałość w załatwianiu spraw w swoich firmach ubezpieczeniowych. Niektórzy mieszkańcy nie rozpoczynali prac remontowych, bo czekali na rzeczoznawców. PZU wysłało m.in. na teren powiatu chojnickiego mobilne biura. Uruchomiło też szybką ścieżkę ustalania szkód.

Pozostało jeszcze 94% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.