Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

Potrzebujemy rozmowy na temat promocji kraju [rozmowa]

Marek Staniszewski, założyciel agencji strategicznej Heuristica Fot. materiały prasowe Marek Staniszewski, założyciel agencji strategicznej Heuristica
Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

o strategiach promowania Polski z Markiem Staniszewskim, założycielem agencji strategicznej Heuristica.

Na portalu YouTube od niedawna można zobaczyć film promujący Polskę wyprodukowany przez Fundację Edukacji Polonijnej. Czy nie uważa pan, że promowanie Polski za pomocą obrazów natury i zabytków jest obecnie mało nośne?

Zależy, kto jest grupą docelową takiej strategii. Jeśli w ten sposób reklamujemy Polskę jako destynację turystyczną, wszystko się zgadza.

Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Rozmawiał Tomasz Rozwadowski

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.