Od roku wysyłają listy do zmarłego

Czytaj dalej
Fot. Przemek Swiderski/Polskapresse
Ewa Andruszkiewicz

Od roku wysyłają listy do zmarłego

Ewa Andruszkiewicz

Mimo zawarcia nowej umowy, Energa miesiącami ściągała zapłaty za rachunki od nieżyjącego klienta. Dzięki naszej interwencji sprawa ma szansę na szczęśliwy finał. Operator bije się w piersi i przeprasza.

- To trwa już zbyt długo. Uporczywe przysyłanie korespondencji do osoby nieżyjącej jest dla nas bardzo przykre, stąd postanowiliśmy nagłośnić sprawę - tłumaczy nasz Czytelnik, pan Artur [pełne dane do wiadomości red.].

Wujek pana Artura, pan Wacław, zmarł w maju 2016 roku. Jako głowa rodziny, to on załatwiał wszystkie urzędowe sprawy, podpisywał umowy, opłacał rachunki.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Ewa Andruszkiewicz

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.