Mateusz Tkarski

Gdański tydzień dla młodych biznesmenów

Co roku młodzi ludzie na Gdańsk Business Week prezentują nowatorskie pomysły biznesowe Fot. mat. prasowe Co roku młodzi ludzie na Gdańsk Business Week prezentują nowatorskie pomysły biznesowe
Mateusz Tkarski

Stu nastolatków z Polski, Ukrainy, Białorusi i Gruzji będzie miało okazję z poznać tajniki biznesu na warsztatach z menedżerami, m.in. z USA.

Gdańsk Business Week to wydarzenie od 7 lat organizowane dzięki międzynarodowej współpracy Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter i Miasta Gdańsk z organizacją Washington Business Week. 16-21 lipca młodzież uczestnicząca w biznesowym tygodniu zaprezentuje m.in. swoje biznesowe pomysły przed lokalnymi przedsiębiorcami. A pomysły młodzi ludzie mają ciekawe. W ubiegłym roku były to m.in. chipy znajdujące zagubione rzeczy, okulary dostosowujące się do wady wzroku.

700 uczestników w wieku 15-19 lat zgromadziły dotychczasowe edycje Gdańsk Business Week

- W tym roku liczymy na kolejne odważne pomysły młodzieży, która w międzynarodowym gronie będzie uczyć się zarządzać firmą podczas szkoleń opartych na symulacjach biznesowych. Nauczy się także prezentować swoje pomysły i rozwinie zdolności językowe, gdyż wszystkie szkolenia odbędą się w języku angielskim - tłumaczy Agnieszka Cichocka ze Startera, koordynatorka Gdańsk Business Week.

Prezentacja projektów nastąpi ostatniego dnia Gdańsk Business Week.

- Uczestnicy będą musieli przyciągnąć uwagę zgromadzonych inwestorów i przekonać ich do swoich pomysłów. Inwestorzy będą dysponować pulą wirtualnych pieniędzy, które przekażą na dany projekt. W rolę inwestorów wcielą się uznani przedsiębiorcy i eksperci z firm i instytucji takich jak: InvestGDA, Samorząd Województwa Pomorskiego, Speednet, Boeing, Lufthansa, Alexander Mann Solutions czy WNS Global Services - zapowiada Agnieszka Cichocka.

Gala finałowa odbędzie się 21 lipca w Europejskim Centrum Solidarności.

Mateusz Tkarski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.