Dyskryminacja w restauracji McDonald's
Zdaniem przedstawicieli Biura Rzecznika Praw Obywatelskich lokal postąpił niewłaściwie. Władze restauracji tłumaczą zachowanie swoich pracowników, ale i przepraszają.
„Nie wiem, co najbardziej uprzykrzyło mi tamten dzień. Czy postępowanie ochroniarza, który mimo naszych próśb nie chciał wpuścić potrzebującej do środka, czy może postępowanie pani kierownik, która po sekundzie namysłu powinna wyrazić zgodę na to, żeby osoba, która kupiła u niej jedzenie, mogła siąść przy stoliku i je skonsumować.
W materiale:
- rodzina chciała kupić posiłek ubogiej kobiecie, ale restauracja odmówiła
- wypowiedź Rzecznika Praw Obywatelskich
- głos kierowniczki restauracji
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.
już od
2,46 ZŁ /dzień