Droga do przekopu Mierzei Wiślanej jeszcze bez rządowego dofinansowania

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Chudzyński
Tomasz Chudzyński

Droga do przekopu Mierzei Wiślanej jeszcze bez rządowego dofinansowania

Tomasz Chudzyński

Dwadzieścia trzy drogi gminne, miejskie i powiatowe zyskały dofinansowanie w ramach Rządowego Programu na rzecz Rozwoju i Konkurencyjności Regionów. Nie ma wśród nich drogi Stróża - Mikoszewo, należącej do powiatu nowodworskiego.

Powiat nowodworski rozważa wprowadzenie ograniczenia nośności ton na odcinku drogi powiatowej Stróża - Mikoszewo. Oznaczać to będzie właściwie wstrzymanie transportu ciężarowego na Mierzeję Wiślaną.

Droga Stróża - Mikoszewo, zdaniem nowodworskich urzędników, będzie jedyną arterią umożliwiającą ciężki transport materiałów na budowę kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną. To też jedna z dwóch tras na półwysep, jednocześnie mająca w swoim ciągu most o nośności 60 ton. Problemem jest jednak stan techniczny trasy. Niemal 7 km odcinek jest w dużej części wąski, nawierzchnia ma bardzo małą wytrzymałość i jest mocno zużyta.

  • dlaczego droga do przekopu Mierzei nie otrzymała dofinansowania?
  • w jakim stanie jest ta droga?
  • na ile szacowana jest modernizacja trasy?
Pozostało jeszcze 69% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Chudzyński

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.