Chorzy skarżą się rzecznikowi praw pacjenta. Setki sygnałów z Pomorza

Czytaj dalej
Szymon Zięba

Chorzy skarżą się rzecznikowi praw pacjenta. Setki sygnałów z Pomorza

Szymon Zięba

Setki zgłoszeń z Pomorza odebrano w zeszłym roku w biurze rzecznika praw pacjenta. Chorzy skarżą się m.in. na kolejki, mają też zastrzeżenia do skuteczności leczenia. To jednak tylko wierzchołek góry lodowej.

Jak się dowiedzieliśmy w biurze RPP, w ubiegłym roku z naszego regionu (za pośrednictwem infolinii) do rzecznika wpłynęło ponad 2,5 tysiąca zgłoszeń.

- Ogólnopolska bezpłatna infolinia rzecznika praw pacjenta jest najczęściej wybieraną formą kontaktu - mówi Bartłomiej Chmielowiec, RPP.

W artykule m.in.:

  • Ile jest skarg pacjentów
  • Czego dotyczą skargi
  • Jak często pacjenci mają racje

 

Pozostało jeszcze 91% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Szymon Zięba

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.