Agnieszka Kamińska

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia

Bartosz Czupryk: „Jestem Polakiem” nabrało nowego brzmienia Fot. materiały prasowe
Agnieszka Kamińska

Z Bartoszem Czuprykiem, specjalistą od marketingu politycznego i kreowania wizerunku, rozmawia 
Agnieszka Kamińska.

Z badania Open Research dowiadujemy się, że wzrasta patriotyzm konsumencki Polaków. Już 
7 na 10 kupujących deklaruje, że polskie pochodzenie produktu jest wystarczającą zachętą do jego zakupu. Z czego to wynika?

Z silnej potrzeby przynależności społecznej. Taki stan rzeczy wymusza sytuacja w naszym kraju, ale też szerzej - w całej Europie.

Pozostało jeszcze 89% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Agnieszka Kamińska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikbaltycki.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.